Bara för att jag har tråkigt..

.. så kan jag göra ett litet test.. :)

Hur högt har du har du hoppat med B ponny? 75 cm
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny? 70 cm
Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? 60-70 cm (kommer inte ihåg?)
Vad är de högsta du hoppat med häst? 40 cm (kommer inte ihåg?)
Vad är de högsta du hoppat barbacka? 40 cm typ
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? 70 cm

Vilken?
Vilken häst är roligast att hoppa? Conquest
Vilken häst är lättast att hoppa? Dillon kanske?
Vilken häst är svårast att hoppa? Curt, Cilvia kanske?
Vilken häst är piggast i dressyr?  Dillon/Dionne?
Viken häst är piggast i hoppning? Dillon kanske?
Vilken häst är latast i dressyr? Nja, kan det vara Amigo kanske?
Vilken häst är latast i hoppning? Haha, Cilvia? (iallafall på slutet då hon blir skittrött)
Vilken är den bästa hästen i hoppning? Conquest
Vilken häst är den bästa i dressyr? Conquest

Jag har....
En  egen häst: Nej
En foderhäst: Nej
En medryttarhäst: Nej

Sköthäst: Ja
Ridit barbacka: Ja
Ridit utan stigbyglar: ja
Ramlat av en häst/ponny: Ja
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Nej, inte på ett hinder tror jag inte
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: Ja
Gått omkull med en häst: Nej
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: Nej

Brutit någonting i samband med att du har trillat av en häst/ponny : Nej
Ridit ut barbacka: Borde jag väl ha gjort
Ridit ut utan stigbyglar: Kanske jag har gjort
Ridit ut ensam: Vet inte
Tävlat hoppning: Ja, det klart (om man älskar att tävla så)
Tävlat dressyr: Ja, det klart (om man älskar att tävla så)


Vad väljer du?
Hoppning eller dressyr?
Rida ut två eller i grupp?
Gymkhana eller  en hopplektion?
A/B ponny eller C/D ponny
En häst som är 153 cm eller 165 cm?
En häst som är 160 cm eller 170 cm?


Gammal bild på mig och Neff på en dressyrtävling LC:1 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0