Frukost

Godmorgon! Idag är det måndag då, vi ska bara ha typ som en städdag i skolan. Tråkigt som fan, men vi lär nog sluta tidigt hoppas jag. Har inte planerat något efter skolan.. Antingen blir det stallet, eller slappa. Sitter nu och äter frukost, ska dra till skolan om en halvtimma. Så jag måste skynda mig lite nu.. (: Fick lite tips av Celina vad jag kan skriva om, så jag tänkte faktiskt att jag skulle börja med några av hennes önskemål idag! :) Imorgon är det skolavslutning, ska bli sjukt skönt att få sommarlov! :) Måste stänga av datorn nu, så jag hinner till skolan, uppdaterar mer senare.. (:


Jag och Curt, hade honom i hoppgruppen förut, innan Cilva. Saknar dom tiderna med honom, ävens fast det kanske inte gick så bra alltid, men jag saknar att rida Curt asmycket! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0