Godnatt

Nu ska jag sova, klockan börjar rulla iväg nu.. Ska upp tidigt imorgon, ska kanske ta bussen med min kusin, eller lösa det på något annat sett då hon ska med & fota mig när jag rider :D
Tråkigt iallafall när ridlägret är slut, kommer inte rida så mycket i sommar efter det.. :/ Tråkigt som fan, men vad gör man.. Lite sent att skaffa sommarhäst nu, haha.. Funderar faktiskt på att skaffa sommarhäst nästa sommar! :D Hoppas då att det blir av. Har inte så mycket mer att säga. Måste faktiskt lägga mig nu, annars kommer jag vara död imorgon, inte så kul då man ska rida två pas imorgon igen. Jag är redan helt slut efter alla ridpassen, haha, men det är bra med träning då jag får träningsverk, måste ju få lite mer muskler också! :D Uppdaterar mer imorn, när jag kommer hem från stallet (:


Första gången jag red barbacka på Conquest förra året, imorgon blir det att rida barbacka på bääästa! :D Ser fram imot det!

Kommentarer
Postat av: Ellen :D

Jag kanske kan fota imorn om ni ska ha typ en liten tävling vill gjärna fota när ni hoppar imorn <33 ;)

2011-06-22 @ 13:20:29
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0