Hiss - ridbyxor

Tänkte denna gång hissa med ridbyxor från Hööks. :)

HISS:


Jag tycker att dom här ridbyxorna är ganska fina, provade dessa när jag var där för någon månad sen. Dom var riktigt sköna och passade mig perfekt! Dom satt inte förhårt och dom var inte pösiga heller. Funderar på att kanske köpa dessa för dom är så galet sköna! :)


Jag tycker att dom dessa ridbyxor är skitfina. Det är skitfint när det är stora rutor, som dessa! Tror att dom skulle passa mig ganska bra. Funderar på att köpa dom här också faktiskt! :)

Tittade runt lite på ridbyxor från Lyckås också, så jag kan väl lika gärna hissa några därifrån också!


Ungefär sånna här vita ridbyxor ska jag köpa. Dom är riktigt snygga och verkar väldigt bekväma! Mina vita ridbyxor jag har nu är förstora, så jag är verkligen i behov av nya, dessa skulle vara perfekt! :D

 
Dessa ser ganska snygga ut. Funderar att ''kanske'' köpa dessa också.

Fast jag skulle inte ha råd med alla på en gång, men jag ska iallafall köpa dom där vita ridbyxorna i sommar då jag kommer få mycket pengar :)

Vad tycker ni om dessa ridbyxor? :D

Kommentarer
Postat av: amanda

man får inte tävla med de vita för märket är för stort så jag skulle inte köpa såna om jag var du :p

2011-06-13 @ 17:01:42
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: Julia

Man får inte tävlat med dom vita ridbyxorna för märket är för stort.

2011-06-13 @ 19:31:01
URL: http://livetsomponnytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0