Lördag

Idag var jag i stallet som vanligt. När jag kom dit fick jag reda på en hemsk nyhet. Conquest hade blivit svullen i ögat och har fått mycket sår i pannluggen, manen och svansen av sitt solexem. Jag blev tårögd när jag såg honom, han såg så hemsk ut.. :( Han kunde knappt se något. Men jag skötte om honom iallafall, borstade, ryktade och kratsade hovarna. Kollade sen när Emilie red Fritz och sen käkade vi lunch. Smörjde sen sadeln & drog sen till bussen. Har firat min lillebror idag, några släkter kom hit och vi har fikat & sånt. Nu sitter jag hemma själv och har tråkigt.

Tänkte uppdatera mycket idag, så blir ni väl glada? :D Funderar på vad jag ska blogga om! (:
Kanske vill ni se gamla bilder när jag rider? :P


Jag och Dionne på senaste klubbdressyren. Jag ser ut som en mupp, men man måste väl bjuda på sig själv ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Visa gamla bilder!! :D

2011-06-11 @ 20:11:53
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0