Lyckås i Port73

Idag var jag och min kusin i Port73, vi gick runt som två höns och letade efter massa grejer och flummade. Jag lyckades köpa ett hoppspö och en kamm (bra för att reda ut pannluggen, manen och svansen). Hoppspöt kostade 99:- och kammen 20:- rätt bra pris. Hittade dock inga ridhanskar, men jag ska kolla på ett annat ställe i helgen. Vi gick sen in på Kicks, där köpte jag en foundation för 135:-, fick även en borste och lite parfym på köpet. Vi gick sen in på Intersport och provade ett par brallor för jag blev tvingad, haha, sen sprang vi till bussen.

Har för en stund sen käkat middag, sen hamnade jag här. Ikväll sover min kusin över här, så det kanske inte blir så jättebra uppdatering. Eller jag ska försöka iallafall! :D Imorgon hänger hon med mig och min mamma till Centrum, ska fixa mina glasögon. Ser skitsuddigt, så det ska bli skönt att det ska fixas! :D Uppdaterar mer strax, vet vad jag kan göra, det kommer upp strax! ;)

  
Vad tycker ni om Lyckås? :)

Kommentarer
Postat av: julia zefyr ketolainen ♥

Jag tycker lyckås är bra :)

2011-06-17 @ 19:03:26
URL: http://jketo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0