Mina planeringar inför nästa vecka

Måndag: Skola, vi ska tydligen städa. Tråkigt, men jag slutar nog rätt tidigt får jag hoppas! Har inte några planer efter det.

Tisdag: Skolavslutning, funderar på att kanske åka till stallet och fota när några rider.

Onsdag: Första lediga dagen, ska slappa rejält och vara glad över att det är sommarlov. På kvällen blir det stallet, antagligen dressyrpass, fast jag har lust att övertala alla att rida barbacka (:

Torsdag: Inget planerat, kanske åker till stallet och fotar när några rider.

Fredag: Inget planerat.

Lördag: Kanske åka till stallet, om inte andra planer.

Söndag: Inget planerat.

Ja.. Nästa vecka blir ganska oplanerad.. Men jag hittar säkert på något att göra. Inte orkar jag sitta hemma hela dagen, så någott måste jag iallafall hitta på!

Juste, idag har ni varit duktiga på både att besöka & kommentera, så ni är guldvärda allihopa som läser bloggen! :D


Söta Curt (:

Kommentarer
Postat av: ellen

Kan du fota mig och Fanny på Tisdag och mig på fredag kanske <333 :O :)

2011-06-13 @ 08:34:48
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0