Skutans Gård

Hejsan på er! Har ni haft en bra dag? Det har jag iallafall med härligt väder! Har varit på Skutans Gård med Emilie. Vi fotade mest & såntdär. Vi åkte hem runt fyra, hamnade sen här ganska snabbt. Åt nyss middag, tänkte redigera lite bilder från idag. Fick en hel del bra bilder faktiskt! Tänkte vara snäll att visa några! :) Hade tänkt rida Aurora idag, vilket inte gick då alla var upptagna, men det kanske blir någon dag i veckan, vet inte när men ah, hon åker på lördag så.. För er som inte vet så red jag där förut, och har nu henne som ''favorit'' om jag skulle välja någon. Hade Neff förut, men han står i Skåne nu.. :/ Snart ett år sen.. ♥ Men som sagt, tänkte lägga in lite bilder strax, så fort jag redigerat några! :)


Jag och Neff på ridläger 09, saknar enormt.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0