Söndag

Dålig uppdatering blev det igår iallafall.. Slappade mest, sen somnade jag i någon timme på eftermiddagen, var sjukt trött. Hände inte så mycket igår, det var väl därför det inte blev så mycket bloggande...kanske?

Idag ska jag iallafall inte göra så mycket heller, ska dra ut till Centrum med mamma och hämta mina pengar. Sen ska jag köpa en bussremsa. Har över 1000 kr + att jag ska få 500 kr idag, så ska kolla lite sen vad jag ska köpa på Hööks. Ska dit nästa månad tror jag. Då blir det mycket shopping! :D Vill egentligen spara pengarna, men ska iallafall inte slösa på allt!

Mina planer inför imorgon är att hänka med Frida till hennes medryttarhäst. Ska fota & så, bygga bana till henne då hon ska hoppa. Nice! Sen har jag faktiskt inga planer inför nästa vecka. Ska få med mig pappa att åka ut med båten nästa helg, då jag inte har gjort det på något år.. :( Har en ganska oplanerad sommar, men nästa månad jag iallafall till grönan och såånt..


Jag och Conquest i torsdags, haha fail! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0