Söndag

Idag vaknade jag rätt tidigt, ungefär vid halv 9. Åt sen lite frukost sen har jag mest städat mitt rum. Det blir väl att städa idag & slänga massa sopor eller något tråkigt.. Har lust att åka till något stall, eller typ rida, haha.. Fan att jag inte har medryttarhäst alltså. Har nog inte så mycket mer att säga..

Kan berätta om nästa veckans planeringar:

Måndag: Ledig, kanske fota Frida när hon rider Hellen, annars kanske träffa Emilie.

Tisdag: Kort skoldag, typ 3 lektioner, sen är det någon fotbollsgrej, sen slutar jag. På kvällen blir det hoppgrupp på Cilvia om det är fint väder då ska vi hoppa i fjordingarnas hage igen, isåfall har jag Emilie som fotograf!

Onsdag: Skola, typ städa skåpen eller något. Sen blir det ridning på kvällen. Antagligen dressyrlektion (:

Torsdag: Gröna Lund med klassen, kommer bli så jävla nice!

Fredag: Inget planerat, kanske åka till stallet & fota när massa människor rider x)

Lördag: Åka till stallet & sköta Conquest.

Söndag: Åka till stallet & fota när några tävlar blåbärshoppning (jag ska inte vara med, det är bara 40cm och 50cm, dom hade tagit bort 70cm, så då skippade jag x)) 


Conquest och Fritz busar i hagen x) | Fick bilden av Emilie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0