Godmorgon

Hejsan hoppsan! Idag är det tisdag då, jag har en väldigt kort dag i skolan. Bara tre lektioner sen blir det att åka iväg till Tungelsta Ridklubb. Hoppas på ridning där, har typ inte ridit sen förra tisdagen (en vecka sen). Idag är det inte hoppgrupp heller, buuuhuu! Jag sitter nu och äter frukost. Idag började jag 08:05, så jag ska väl gå härifrån 07:50, så jag kan sitta här ett tag till. Visst är jag snäll som ger ett morgon-inlägg också? (: Haha. Jag är på lite flummhumör idag. Efter Tungelsta Ridklubb så ska jag antagligen hem och sätta mig vid datorn som vanligt, haha. Då lär det bli updatering hörrni!

Tror att jag kommer göra headern ikväll, håll utkik! :D Säger en gång till - förlåt för att bloggen ser ut som den gör just nu!


Underbaraste Neff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0