Godmorgon

Idag är det torsdag, vi ska ha någon redovisning på våra slott. Jag skriver själv om ett slott och jag måste till och med redovisa det själv, haha. Får se hur det går då. Vi ska iallafall typ skriva om våra slott nu på förmiddagen och sen komma tillbaka till skolan vid 17:00-20:00.. Hinner kanske blogga imellan det, om jag hinner..

Imorgon tror jag att vi är lediga, då blir det mycket updatering & jag ska även fixa bloggen då! (: Har inte så mycket mer att säga än att jag ska gå till skolan om typ en halvtimma.. Kanske hinner med att skriva ett inlägg till.. hiss och diss? (: För att det inte ska bli så tråkigt så får det bli så (:


En söt bild på Silver och Dillon (:
Fotograf: Jag | Kamera: Den här bilden tror jag är fotad med våran superzoomare, en Canon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0