Kommentar O_o



Svar; För det första så har du tydligen inget namn, heter du anonym eller? Omoget säger jag bara att vara anonym, du står ju inte ens för det du säger, väldigt omoget ska jag säga! Du ska inte bry dig om vad jag gör. Om du nu är så himla mycket bättre än vad jag är, BEVISA DET DÅ!

Korkad är jag såklart inte, det är ju självklart du som är det som kommenterar och klagar? Fattar du inte det själv eller? Du borde nog lära dig att hitta på något roligare än att sitta & hacka på folk. Du behöver inte kommentera vad jag gör, jag ser själv mina egna fel plus att jag tränar på det. Så, om du fortfarande är bättre än vad jag är, BEVISA! Omoget säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Sluta hacka på Lollo, PERSONEN SOM INTE HAR ETT NAMN!

2011-03-03 @ 17:37:39
URL: http://horsemuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0