Måndag idag då

Hallojsan! Idag är det måndag då, trevligt! Har väl haft en ganska okej dag, dagen har rullat på ganska så fort. Halva dagen har jag haft ont i huvudet vilket inte har varit så mysigt. Vi hade iallafall håltimma på NO:n, nicenice! Vi slutade ungefär 15:25, då gick jag raka vägen hem. Sitter nu i köket vid datorn och har för en stund sen käkat mellis. Har fortfarande ont i huvudet, så jag ska snart ta en alvedon. Idag fick jag även reda på att det är studiedag på fredag IGEN, vilket är skitskönt! Jag ska iallafall till Hööks, skitnice! Haha, allting är nice nästan! xd

Ikväll blir det att dra sig iväg till Helena Persson. Det löste sig iallafall och jag fick åka med Amanda, supersnällt! [: Det blir nog skitkul hoppas jag!

Igår var det 9 månader utan Neff. Läste på Amandas, Lindas och Michelles blogg en text som Amanda hade skrivit om honom och jag blev tårögd. Saknar den lilla pållen.. <3

Ska inte göra så mycket idag förutom ikväll då. Men ska iallafall ta en alvedon nu för det känns som att mitt huvud ska sprängas snart, haha! xd


Jag saknar dig.. ♥ Bilden är tagen den 20 juni, dagen han åkte iväg till sitt nya hem - Skåne..
Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag saknar dig, inombords..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0