Ny header

Snart måste jag sätta på mig ridkläder & sen ska jag möta Maja, vi ska ta bussen till Flox. Vi ska typ mocka & sånt, sen ska vi nog rida lite. Sen ikväll blir det hoppgrupp, vi ska hoppa svåra hindertyper, det ska bli skitkul! (:

Juste, igår gjorde jag en ny header, vad tycker ni om den? Jag blev nöjd iallafall!
Glöm inte att kommentera inlägget under!

Nu måste jag fixa mig och käka lite, sen ska jag dra. Bloggar nog när jag jag kommer hem om jag hinner.


Har lagt in den här bilden en gång innan också, men det skadar väl inte om jag lägger in den igen.
Jag gillar iallafall bilden, hehe! :D :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shiiet.. du gör så jävla många nya headers.. och du skriver inte om nått roligt.. det är därför inga komenterar, och eftersom inga komenterar om den är snygg.. så fattar du ju att dom tkr deen är ful.. men skriv om roligare..

2011-03-01 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0