Video från idag


Video från idag som sagt, kunde ha ridit bättre, men det blev som det blev. Jag var okoncenterad & ah, vilket resulterade i att jag inte gjorde mitt bästa vilket är dålig av mig. Måste träna på det!

Har badat för en stund sen & nu sitter jag här då. Imorgon börjar vi runt åtta, sen efter matematiken ska jag typ till skolsyster för någon kontrollgrej eller något sånt, scary. Så då missar jag idrotten.. Men ah, sånt är livet. Slutar även tidigare imorgon för vi har ingen svenska så jag slutar runt två. Ska nog inte göra något speciellt imorgon, så det blir väl datorn som vanligt efter skolan, lär bli bra updatering! Men nu ska jag lägga mig, kanske bloggar på morgonen om jag orkar. Godnatt!

Vill ni att jag ska ha någon tävling eller bildbomb imorgon? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0