Adobe Photoshop Elements 8

Haha, jag har sovit i någon timma när jag kom hem, när jag vaknade var maten klar så jag käkade sen satte jag mig här. Håller på & redigerar lite bilder på i photoshop. Redigerade 3 bilder från söndags, sen ska jag redigera lite bilder från igår som jag tänkte bjuda på.

Imorgon blir det skoljogg i skolan, slutar nog ganska tidigt. Kanske hänger med Frida till hennes medryttarhäst igen, om det inte regnar som det nu står att det ska göra på tv:n. Lite jobbigt att stå & fota i regn. Ska sen på kvällen rida, hoppning tror jag att det blir då vi hade markarbete förra gången. Kommer nog rida Dionne skulle jag tro. Kommer tvinga pappa att fota då, så jag kan bjuda på bilder! 

Ledig på torsdag & fredag, då på torsdagen blir det skötarridning. Kommer säkert få rida finaste Conquest då (: Ska bli sjukt kul isåfall! :D


Cajsalisa och Dionne


Cajsalisa och Nobile 9


Emma och Frank

Skitfina ekipage enligt mig! :D Nu ska jag redigera lite från igår, som jag tänkte bjuda på i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0