Lokaltävlingen den 1 maj

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från lokaltävlingen :]
























Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Hehe, nu var jag lite snäll! :D Men idag har jag iallafall klippt mig, det blev lite tapp. Blev rätt bra faktist. Mitt hår är iallafall mycket finare nu än vad det var innan, men det blev ganska kort. Men jag är nöjd ändå (: Har sen inte gjort så mycket mer, bara suttit här & redigerat massor med bilder. Ska lägga mig nu, ska upp tidigt för jag ska till stallet imorgon & sköta Conquest. Har varit lite lat de senaste veckorna, så nu måste jag ta igen det.. Bloggar nog imorgon innan stallet & kanske i stallet då jag säkert kommer mobilblogga! (: Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0