Söndag

Förlåt att jag inte bloggade igår, jag var galet trött.. Skötte iallafall Conquest & anmälde mig på KM-hoppningen. Hjälpte till på handikappsridningen också. Åkte hem tidigare än vanligt, käkade oxfilé & potisgratäng när jag kom hem. La mig vid 9-tiden.. xd

Idag vaknade jag ungefär halv 9, åt frukost och sen satte jag mig här. Idag ska jag med Johanna när hon hoppar Wilma. Ska fota henne. (: Så var redo med en bildbomb senare! Vet inte hur länge jag stannar där, men jag kommer väl hem någongång, haha xd Ska gå till bussen om en halvtimma, så jag ska börja klä på mig & sånt nu (:

Det vart lite kortfattat men orkade inte skriva något långt inlägg, bloggar mer sen, eller så kan jag kanske mobilblogga om jag orkar!




Två bilder från igår på Emilie och Dillon | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer
Postat av: Emilie

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-05-15 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0