Stolt över mig själv idag faktist!

Idag är det torsdag, vilket är skitskönt för att det bara är en dag kvar tills det är helg. Vi hade iallafall hemkunskap som första lektion & då gjorde vi pannkakor, ganska gott. Sen hade vi svenska, lunch, so, engelska & sist musik. Vi hade musikprov idag & det kändes skitbra! Kommer nog få godkänt! :D Gick sen hem & käkade. Pluggade sen matte, so & engelska. Gick sen ut & joggade i en kvart, fick värsta träningsvärken & när jag kom hem igen var jag skitsvettig. Haha, stretchade lite sen.. Fick typ mjölksyra i benen för gjorde skitont.. Pluggade sen på NO, gjorde klart en grej som typ skulle vara klart före påsklovet, haha.. Men det blev iallafall klart nyss. Vi käkade också middag & sen satte jag mig här. Rubriken är sant, ah, jag är faktist stolt över mig själv för flera anledningar. Jag klarade musikprovet rätt bra, jag har äntligen varit ute & joggat idag, jag har pluggat som en galning, jag har gått upp i vikt. Haha nice! :D Imorgon är det iallafall fredag, ska nog bara slappa.. Blir nog inget mer inlägg ikväll för jag ska hålla på & skicka bilder till massa människor, men jag ska försöka med superbra updatering imorgon, iallafall försöka då! (:


Nathalie & Chivas i måndags | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0