Tisdag

Jahapp, idag är det tisdag då. Sitter & väntar på att mina baguetter ska bli klara. Vi har bara tre lektioner idag, sen lunch och sen Tungelsta Ridklubb. Som jag sa i förra inlägget så tror jag att det blir ridning, hoppas på det iallafall för jag har inte ridit sen onsdags förra veckan. Annars blir det ändå hoppgrupp ikväll. :) Ska iallafall strax äta frukost, börjar skolan 08:05.. Jag går nog till skolan med Frida som vanligt. Vad ska jag mer säga? Jag kommer nog slänga in något inlägg på bussen påväg till Tungelsta Ridklubb, då brukar jag typ alltid leka med mobilen.. Haha, intressant va? xd men som sagt, updaterar mer senare, för jag har inget att skriva just nu. (:

Kommentarer
Postat av: Emilie

Sv: Haha, juste xD Det glömde jag totalt. :p

2011-05-10 @ 21:05:08
URL: http://emiliek.blogg.se/
Postat av: nathalie

Kan du inte lägga upp bilderna på mig? :)

2011-05-10 @ 21:06:12
URL: http://hastgalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0