Happyface.

Tjena mitt bena eller vad man brukar säga, haha. Kikade in på min statistik och den höjs gör varje dag som går, gud vad glad jag blir! Och mitt besöksrekord har ju varit över 100, visst borde vi slå över 200 iaf? Sitter i en bäddad säng mitt ute i skogen, haha skoja bara. Jag och Emilie ska nog sova snart. Hon sitter och läser i en bok och jag sitter och mobilbloggar, haha, bra socialitet. Imorgon är väl dagen vi väntar på, både jag och Emilie längtar lika mycket tror jag. Men jag ser faktiskt fram imot att fota då hon kanske får Dillon och dessutom ska hon rida med sina nya ridstövlar. Ska strax lägga mig, vi hörs imorgon, kan försöka mobilblogga om jag har tid, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0