16:37.

Kom hem från skolan för en halvitmma sen eller nåt, har inte gjort så mycket. Ska plugga i NO och SO inför prov, så jag iaf får bra betyg. Hatar prov, vilket jag tror att jag inte är ensam om, det är det jobbigaste med skolan. Jaja, man ska väl vara glad när det är över sen. Ska till stallet runt 6-tiden, ska plugga & käka middag först. Tror att det blir Frank, eller rättare sagt hoppas på det eftersom att jag ska tävla honom på söndag. Skulle behöva känna hur han är i 70 cm (efter jag har sett hur han är på tävlingar, han verkar ju vara lite kronglig). Men ja, man kan väl säga att tävlingen blir som en utmaning, får hoppas på det bästa. Jag är taggad inför ikväll! Nu ska jag plugga, vi hörs förmodligen efter stallet, har också studiedag imorgon, så jag ska försöka uppdatera bra!


En bild på mig och Frank från första ridlektionen på terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0