Dagens hoppträning, 31/10.

Red lilla Meja idag, gick verkligen klockrent!

Vi började med att rida fram ganska självständigt, red skänkelvikning då och då, jag ville få henne att mjukna i sidorna. Hon var lite stel i början, men det gick bättre sen. Jag fick till allting suveränt i stort sett. Övningen vi red idag var inga problem alls, hon var som en ängel. Fick positiv kritik av Lotta också, då blir man bara glad såklart. Känner att dagens hoppträning verkligen blev lyckad. Har nog aldrig varit såhär nöjd över hur jag ridit en fjording förut, känslan idag var underbar. Hon kändes inte seg, utan väldigt bra framåtbjudning hela tiden, vilket var bra! Så, jag är jättenöjd över lektionen, hoppas det blir samma känsla framöver om jag rider henne nästa gång också.


Hon är ju rätt söt ändå :')

Kommentarer
Postat av: Marie

Världens bästa Meja!<333 Sötaste häst!

2011-10-31 @ 23:25:59
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/
Postat av: emilie

Hon är skitvacker!

2011-11-01 @ 21:54:22
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0