I'm happy.

Hejsan, små läsare!
Fredag idag då, vilket då är sista skoldagen på veckan + att det är första dagen på höstlovet! Väldigt trevligt tycker jag, hehe. Hade en väldigt slapp dag i skolan också, hade bara två lektioner, sen åkte vi in till stan. Vi gick på Laserdome, vilket faktiskt var roligare än jag trodde med tanke på att alla hade kul också (tror jag iaf). Men ja, det innebar att man skulle skjuta på varandra med laserpistol och man var i två lag. Riktigt roligt när man väl fattade hur man skulle göra. Ibörjan tycker jag att det var skitsvårt, sen sprang jag runt och sköt på alla nästan tillslut. Vi var väl där i en timma skulle jag tro, sen åkte vi hem.

Väl hemma har jag tagit det lugnt för det mesta. Har städat mitt fula rum som blev något bättre. Sen hamnade jag här. Ska strax käka middag & vid 8 tiden blir det väl att kolla på Idol och käka massa godis typ. Kanske kollar på någon film sen om jag orkar. Så ser min kväll ut ungefär.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stallet. Ska sköta Conquest för det mesta, och umgås med roliga människor som brukar vara där. Ska försöka med bättre uppdatering nu under lovet!


Slumpad bild på Emma och Fritz på Pay & Jump | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0