Sleep.

Nu ska jag sova. Börjar typ 08:00 imorgon, ursh, måste upp typ 05:45. Om jag hinner bloggar jag på morgonen, vi får se! Ska till Tungelsta Ridklubb också, fast vi har teori, så jag slipper släpa på massa tunga grejer. Juste, har glömt att skriva om veckans planeringar, så jag kan väl lika gärna göra det i detta inlägg.

Tisdag: Skola, åka till Tungelsta Ridklubb, har teori där. Kanske går ut och springer på kvällen, annars plugga till hemprovet.

Onsdag: Skola, stallet, har teori då också, fast vi ska löshoppa (tar med mig kameran, tänker nog fota då också).

Torsdag: Skola, slappa, antagligen forsätta plugga till hemprovet.

Fredag: Skola, slappa antagligen.

Lördag: Åka till stallet och sköta bästa Conquest, fota tävling när några tävlar från Blåkulla mot Skogslotten.

Söndag: Kanske komma till Blåkulla och fota igen, samma som lördag, om jag orkar komma.

Så ser min vecka ut då, ganska tråkig, förutom onsdag och helgen. Mycket pluggande till hemprovet som ska lämnas in på fredag också.. :( Hoppas att jag hinner, måste hinna kolla på The Grudge innan fredag, har tisdag och torsdag på mig..

Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon!


Höst ♥ (bild i repris) | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0