Soova.

Ska strax sova, imorgon blir det stallet igen enligt mina planeringar. Annars kommer jag få skitdåligt samvete om jag inte åker, för jag vill verkligen dit & fota, haha. Och eftersom att det är hoppning också, och det är ju så mycket roligare att både titta på och fota än dressyren. Kanske hinner blogga innan jag åker, men det blir någongång före 10, ska upp runt halv 8 för att hinna med allt. Ladda kameran, ladda mobilen är väl det viktigaste & hinna äta frukost och sånt. Sen åker jag nog när tävlingarna är slut om inte jag stannar längre. Juste, la inte upp några bilder från tävlingen idag, men jag bjöd iaf bilder på Snobben, Curt, Silver och videoklipp från i onsdags på löshoppningen. Så, men jag redigerar resten av bilderna imorgon efter stallet! Nu ska jag sova, godnatt. ♥


R.I.P Konsum. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0