Stable soon.

Tyvärr hann jag inte göra tidsinställda inlägg, det blir alltid sådär, jag borde nog aldrig lova nåt längre. Haha, kanske inte ska skriva något alls utan bara låta det komma när jag har tid. Men ja, har varit iväg och fotat Johanna och Wilma. Vi tog en sväng till en äng och fotade lite där och sen lite i skogen. Sedan gick vi till ridhuset och ridbanan. Hon skulle egentligen inte rida, men det blev så iaf, så jag fick bilder både när hon red och lite fina porträttbilder. Bilderna blev bra, men nöjda med dom! Ifall ni vill se, får ni kommentera. Skulle vilja ha minst 3 kommentarer, isf kommer dom upp ikväll förhoppningsvis! :)

Ska strax käka, sen ska jag slappa vid datorn därefter byta om till ridkläder och dra mig mot stallet. Hoppträning som gäller då, fast idag har vi markarbete eftersom att vi varannan gång har markarbete och varannan hoppning. Har ridit Meja några gånger nu, kanske blir en ny häst eller så rider jag Meja några gånger till, vi får se. Åker runt 6 tiden, så jag lär hinna blogga lite innan. Vi hörs ikväll (om inte jag gör tidsinställda).


En av dom första gångerna i hoppgruppen den här terminen när jag red Frank (:

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag vill se bilderna :)

2011-10-31 @ 19:14:19
URL: http://tokryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill se ;)

2011-10-31 @ 19:35:53
Postat av: emilie

Jag vill se bilder :D!

2011-10-31 @ 20:17:40
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0