Veckoplanering.

Nu kommer ett litet schema på nästa vecka då!

Måndag: Skola, sen hoppträning på kvällen, antagligen på lilla Frank.

Tisdag: Studiedag, förmodligen plugga & fixa massa bilder.

Onsdag: Skola, rida.

Torsdag: Skola, slappa/plugga.

Fredag: Skola, slappa.

Lördag: Åka till stallet, sköta Conquest, fixa Frank inför Pay & Jump.

Söndag: Tävla Frank i Pay & Jump 70 cm (kunde inte tävla Conquest, eftersom att han är halt, så jag tog Frank istället).


Hoppas att jag får rida Frank imorgon då jag får känna på hur man är (lite mer, då jag inte ridit han så mycket), börjar redan tagga till!

Kommentarer
Postat av: e

Jävlar vad cool bild!!

2011-10-12 @ 13:04:35
URL: http://satsandeponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0