Bad update.

Halloj, alla glada människor! Anledningen till att jag har uppdaterat dåligt är för att jag inte har mått sådär jättebra. Igår red jag, då fick jag Fritz, det gick väl...sådär. Lite pigg i galoppen heh, men annars gick det nog helt okej. Vi red en väldigt ansträngande ridlektion. Väldigt mycket trav/galopparbete. Jag kunde nästan inte andas kändes det som, jag andades skitfort, vilket var väldigt jobbigt. Fick dock ont i huvudet på slutet av ridlektionen, sen hade jag asont i halsen. Så ja, stalldagen var inte sådär jätterolig direkt pga att jag mådde dåligt. Var helt slutkörd efter.. Men Fritz skötte sig rätt bra. Idag därimot fortsatte min hals värka.. Jag gick till skolsyster men hon såg inget.. Antagligen bara påväg att bli förkyld.. På eftermiddagen kändes det bättre som tur var ;) Skoldagen gick rätt bra också! Ska bara ta det lugnt ikväll, kanske lägger mig ganska tidigt. Imorgon är det fredag då, en kompis till mig ville att jag skulle med till stallet, och typ fota eller nåt. Får se hur det blir med den saken, eftersom att jag känner mig lite halvrisig. Men jag ska nog avsluta detta inlägg.. Kommer dock inte blogga mer ikväll, men imorgon får jag skärpa mig! Vi hörs imorgon förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0