Läxor.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, samma anledning hela tiden, jo jag var för trött som vanligt.. Hann inte heller uppdatera när jag kom hem från skolan, var tvungen att käka sen åka ;)
Men jag red iaf Fritz, det gick väl rätt så okej. I slutet gick det super, han var rätt så pigg, men han gick fintfint i slutet ;) Så jag är nöjd iaf!

Idag var det skola då, börjar 08:05 och slutade tidigare från SO-lektionen. Runt 2 någongång typ tror jag. Gick sedan hem och gjorde inte så mycket. Pluggade lite, sen hänkade jag med pappa & handlade. Kom en för ett tag sen, och nu sitter jag här. Måste plugga strax, har ganska mycket läxor.

Johanna smsade mig och sa att jag ska rida Fritz på lördag (ponnycupsträning), vi ska rida programridning i LC:2. Kulkul, skulle ha ridit Silver, men hon kunde tydligen inte gå, så jag litar på Johanna att jag ska rida Fritz, han är rolig så det går nog bra! ;) Han kan bli rätt så pigg, så jag ska försöka hålla ihop honom i en bra takt också. Igår blev han pigg efter galoppen, så jag får se till att ha en bra takt som sagt.

Juste pappa fotade mig lite igår, vet inte om jag kommer lägga upp någon bild, men vi får se ;) Nu ska jag plugga! Hörs imorgon.


Jag och Conquest ;)

Kommentarer
Postat av: ellen <3 :D

Kul :D <3 Jag ska ha Nobile vill du byta med mig om man får men det vill du såklart inte! :( <3 Alla får typ dem hästar/ponnys dem gillar/vill ha men inte jag :'( <3 hoppas han ens blir rak och inte blir helt sne som ett cp!!! :@ men vi ses på Lördag :D <333 eller idag :P <3

2011-09-09 @ 07:24:28
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0