Lördag.

Hej på er som redan är vakna! 
Jag vaknade runt 7-tiden och kunde inte somna om. Mina planer idag är att åka till stallet. Ska fota Emilie när hon rider, och några till antagligen ;) Sen blir det att fixa Conquest inför tävlingen imorgon. Ja, om jag får rida honom också vill säga. Ska även smörja sadeln och tränset. Och det vanliga (eftersom att jag är skötare på honom också). Ska väl åka lite tidigare så jag ändå hinner spendera lite tid med Conquest. Kanske hinner fixa han lite på morgonen, annars blir det efter alla ridlektioner. Tar med mig kameran, så jag kanske fotar lite på hästarna också, beror på också om dom går ut i hagen eller inte. Juste, vi har även en ny ponny på Blåkulla, så jag kan se till att få några bilder på den också! ;)

Ska strax äta frukost och klä på mig ridkläderna. Åker runt halv 10 kanske ;) Vi hörs senare! :D


En bild på mig och Conquest från en tävling! Ungefär sådär blir outfiten imorgon! Dock andra chaps, och annan hjälm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0