Ny design!

Jahapp, nu är man klar med designen då! Det fick bli en animerad header den här gången, dock hatar jag kvalitén på bilderna, men jag vet inte hur man ändrar. Men annars är jag nöjd! Lite coolt med annorlundare, har ju aldrig haft en animerad design, så varför inte prova liksom?
Vad tycker ni om den? :D


Ska sova nu, är sjukt trött. Kanske hinner blogga imorgon innan skolan, annars blir det förmodligen efter skolan! Vi hörs iaf imorgon.


En av mina favoritbilder från sommaren 2011.


Kommentarer
Postat av: Maja

Din design blev asfin :D coolt med animerad :3



~det enda jag störde mig lite på var ".." efter varje ord, hehe (a)

2011-09-29 @ 13:39:33
URL: http://rainsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0