Knoppa och förbereda.

Halloj! Vaknade redan vid sju, kaninskrället väckte mig, bita på gallret är ju smart för att väcka matte, ja, det kan jag ju verkligen en kanin rekommendera om man vill ha uppmärksamhet.. Igår efter skolan var jag i stallet och fotade Emilie, och även Fanny och några till. Blev inte toppbilder, vilket var synd för dom hoppade. Och det var sjukt mörkt och då blev det kassa bilder. Men jag har suttit och redigerat några nu under morgonen, och dom blir något bättre iaf. Tänkte att jag kunde visa några sen.

Ska upp och äta frukost nu, sedan drar jag iväg till stallet och knoppar Conquest, och även smörja sadeln och tränset. Ponnycupsmatch imorgon, hemma mot Huvudsta. Tagga! Har lite brottom nu, vi hörs ikväll!


En bild från igår på Emilie och Amigooooo. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0