Plugghäst.

Halloj! Efter att jag hade kommit hem var jag helt slut och somnade i drygt en timma. Hehe, latmask! Har slappat hela kvällen, har suttit och kollat på ponnyakuten och massa andra konstiga program blandannat, haha. Duschade alldeles nyss och ska nu plugga lite, hehe, plugghäst, jajamensan! Eftersom att jag sov på dagen, är jag pigg nu. Brukar annars sova vid den här tiden, aja, nu ska jag ta min tid att plugga så jag kommer någon vart. Imorgon är det skola igen. Och även hoppträning på kvällen! Lång dag i skolan, börjar 08:20 och slutar 14:50 typ (om jag minns rätt). Kom på nu att jag inte slutar 16:00, som jag gjorde förra terminen, känns grymt skönt. Dags att ta upp böckerna nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0