Tisdag.

Hej på er! Igår red jag Frank i hoppgruppen. Vi hade vikare och det gick bra. Vi hade markarbete och vi red över bommar, gick sådär. Jag var okoncentrerad och red slarvigt. Inte bra, inte bra. Galoppen över bommarna gick verkligen inte bra alls. Det var svårt att hålla ihop honom och få en bra takt. Vilket inte jag redde ut, och då blev det svårt att hålla galoppen över bommarna så det blev trav nästan hela tiden, och så snubblade han också. Frank är ju lite speciell, han är typ blandning av islandshäst för han typ töltar, haha, fast jag vet inte. Nästa vecka blir det hoppning! Nu sitter jag på en bänk i skolan och har håltimma, tidsfördriv att sitta och blogga, hehe.. Börjar iaf strax och sen har jag bara NO kvar, efter lunchen. En ganska lugn dag, ska hem efter skolan och plugga hela dagen. Så vi får se om det blir någon mer uppdatering idag, har ganska mycket i skolan just nu. Nu ska jag vara lite social. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0