Förbereda.

Vaknade för en stund sen efter att ha sovit i några timmar. Kanske dags att börja förbereda inför imorgon. Smörja ridskor och chapsen, plocka fram kläder, kommer dock inte rida med vita ridbyxor och kavaj då det bara är Blåbärstävling, så jag kommer ha min vanliga outfit. Börjar tagga till lite nu, hoppas att jag inte slarvar med vägarna lika mycket imorgon som jag gjorde på Ponnycupsmatchen förra söndagen, och att jag vet mer vad jag håller på med satt jag inte bara rider snabbt igenom hela banan. Får göra lösgörandearbete på framridningen, då han är stel som en pinne, framförallt i bakbenen. Måste även plocka fram kameran, fixa en väska jag kan ha grejerna i. Ska försöka ta så lätta grejer som möjligt då jag måste släpa med mig allt till Enskede sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0