Glädjetårar.

Idag sägs vara den mest tråkigaste dagen på året (sa iaf min SO lärare), men gud vad hon hade fel. Hade en sådär skoldag, kom hem för en stund sen. Och kollade på mobilen, fick ett sms från Emilie ''Ring mig så fort du kan :)''. Och så ringer jag, och hon berättar att jag ska rida Conquest idag i hoppgruppen, och jag blev helt chockad. Jag kan verkligen inte beskriva känslan, mycket glädjetårar bara sprutar ur ögonen och ah, helt jävla galet. Åh, jag kan inte beskriva lyckan, så sjukt glad. Jag trodde aldrig att jag skulle få rida honom igen (att jag var förlång & sånna grejer), åååh, herregud... Förlåt, men jag kan verkligen inte skriva idag, är helt jäkla glädjeberusad.

Bad pappa att skynda sig lite från jobbet, ååååh, jag vill till stallet nuuuuuuuuuu! Laddar kameran just nu, så pappa kan fota & filma.

Ni som är nya läsare, så är Conquest min favoritponny, den absolut bästa i hela universium. Han blev sparkad för inte så länge sedan, så han har stått och vilat ett tag, det var någon gång efter sommaren. Men innan hann vi med en dressyrtävling och vi kom på 7:e delad plats. Bästa tävlingen någonsin! Sen efter han hade vilat ett tag så red jag honom för några veckor sedan, iaf förra året och då gick han med för första gången i vår ridgrupp efter han hade varit halt och hade sätts igång. Så jag bytte med en i min ridgrupp och han var helt jävla fantastisk. Så himla underbar ponny, jag höll på att dö. Så sjukt bäst. Har aldrig ridit en häst som gått i stadig form i alla gångarter förräns då. Käääärlek till den ponnyn alltså, det går inte att beskriva. Nu längtar jag verkligen till ikväll! Vi har markarbete, så det ska bli sjukt kul!

Förlåt, för det här inlägget, men jag är sjukt glad just nu.


En gammal bild på mig och Conquest. Älskar dig, och kommer alltid göra, oavsett vad, världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0