Godnatt.

Ska strax gå och lägga mig, då det är skola imorgon, så jag ska upp tidigt. Börjar även 08:00, så ja, jag måste lägga i mig i tid, annars kommer jag antagligen aldrig upp imorgon. Ska försöka blogga lite imorgon på morgonen och försöka hinna med att skriva lite tidsinställda. Slutar tidigt imorgon tror jag, så ja, det blir nog ändå rätt bra uppdatering.

Efter skolan imorgon ska jag nog styrketräna och köra lite yoga. Min rygg är även sönder (inte sönder på riktigt), men ja, jag har ont i ryggen för jag sitter väldigt konstigt när jag sitter vid datorn. Så jag ska träna lite som sagt. Orkade inte träna idag, var grymt trött och slappade ist, så jag gör det imorgon.
Godnatt! Vi hörs imorgon. Tack för alla fina kommentarer idag, och statistiken har även höjts ganska mycket idag! Ni är underbara! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda & Breki

sööt cheeyy :) <3

2012-01-10 @ 11:45:26
URL: http://brekifrapvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0