Jag suger på att uppdatera.

Nejmen, nu jävlar måste jag börja förbättra mig på att uppdatera. Får nästan dåligt samvete när jag inte bloggar bra.. Har skitdåliga ider så om ni har några bra förslag på vad jag kan blogga om, är jag sjukt tacksam om ni vill dela med er!

Har iaf min kusin här, hon ska sova över inatt. Vi har spelat Wii hela kvällen, och vi ska väl strax gå och lägga oss. Eftersom att imorgon ska jag upp runt 10-11 kanske för att städa rummet, duscha, fixa mig och sådant. Sedan kommer Maja hit, äntligen får man träffa den lille knasbollen! :D Hon sover iaf över från lördag-söndag, så det är därför det kanske inte blir sådär jättebra uppdatering. Men jag ska försöka göra lite tidsinställda. Och vi brukar ändå sitta vid datorn, så jag kanske slänger in något inlägg under dagen eller kvällen ändå.

Det blir även lite porträttfotografering och jag kommer även fotografera lite på naturen och lite sådant. Så kanske kommer upp lite bilder under kvällen om ni har tur!
Nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg & sen ska vi sova. Godnatt! ♥


De allra första bilderna jag fotade på min kaninunge. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0