Lejonkungen i 3D.

Idag sov min kusin över hos mig. Vi åt frukost, sen duschade jag, sen vi sminkade oss & sen gjorde vi inget speciellt. Vi bestämde sen oss för att kolla på bio, och så blev det. Jag, Maja, min kusin & min kusins bästis. Det fick bli Lejonkungen i 3D. Har sett den 1000 gånger, men aldrig i 3D så det var det som var grejen med att se den. Det var riktigt coolt. Vi kom sen hem runt halv 7-7. Nu sitter jag och Maja framför datorn och har precis flummat sönder, nu ska vi typ hitta på något eller kanske se någon film. Imorgon om vi hinner blir det nog ut och fotografera lite (vi hann inte det idag då vi valde att åka & kolla på bio ist). Ska även försöka få lite bra bilder på min kaninunge imorgon. Nu ska vi hitta på något.
Blir nog sista inlägget ikväll, imorgon blir det nog uppdatering på kvällen sen & då utser jag veckans blogg!


Slumpad bild från arkivet.

Kommentarer
Postat av: Svennis&Bea

Fin blogg!

Följa varandra på bloglovin?

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1905712/beatrice-wittbom

2012-01-08 @ 11:27:21
URL: http://hoppsadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0