Sweet dreams.

Godkväll! Andra dagen på det här året. Måndag är det redan, om 8 dagar börjar man skolan igen.. Inte ett dugg kul för fem öre, menmen.. Bäst att sova ut nu när man får chansen! Har inga planer inför dagen, ska nog bara ta det lugnt. Försöka få datorn att funka så jag kan lägga in bilderna från min kamera som jag har fotat på fyrverkerierna & allt. På kvällen sen blir ridning i hoppgruppen, tagga! Tror att vi har markarbete (?), hm, bra koll jag har.. Har ingen aning vem jag kommer få rida, kan bli Bandit igen, eller så blir det en ny ponnie. Alltid lika spännande, varje gång, haha!

Nejmen, nu väntar sängen på mig.


Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0