canonryttaren.blogg.se

Jag vet inte vad det är för fel på min blogg just nu, den kronglar hela tiden & menyn är längst ner på sidan & det är fler saker som har ändrats.
 
Så, jag blev tvungen att flytta över bloggen till - www.canonryttaren.blogg.se!
Hatar egentligen att byta blogg, men eftersom att jag inte vet vad felet är och jag orkar inte böka och stöka med den här bloggen så fick det bli som det blev.
Kommer bli tråkigt att lämna lifeabouthorses </3
 
Men eftersom att jag vill fortsätta blogga & jag tycker att det är kul att blogga så får ni följa mig HÄR!

Kommentarer
Postat av: Bella & Malin

Hejsan så fin blogg du har! :D
kanske följa varandra via bloglovin? :)
hade varit kul om du checkade in vår blogg & kommenterade :)

2012-07-12 @ 21:03:35
URL: http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0