Frankieboy

Idag var Frank nästan som en annan häst kändes det som, kanske beror på att jag red Marco Boy förra veckan. Hade ridspö idag, brukar annars aldrig ha det på honom. Gud vad han blev pigg och spänd.. Kan ju inte bero på ridspöt egentligen, men det kändes nästan så idag, då han annars brukar vara avslappnad och lugn. Blev lite knasiga språng, höll på att flyga av några gånger och tappade även stigbyglarna, hehe. Ja, en sisådär ridlektion, men Frank är ändå mysig liten ponny så jag är nöjd ändå! Sista ridlektionen i hoppgruppen för terminen, ursh, kommer sakna det under sommaren, men gud vad jag kommer längta tills höstterminen börjar (inte att skolan börjar såklart, utan för att jag inte kommer ha tillgång till att rida under hela sommaren).


Mer bilder kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0