Godnatt

Nu ska jag nog kliva i säng, börjar bli trött. Har suttit och fixat och trixat med bloggen hela kvällen, men nu får det vara nog, haha. Imorgon får man lite sovmorgon, börjar 09:45. Ingen lång skoldag, så det är bara skönt för min del. Får hoppas på att uppdateringen blir bra imorgon, nu när det inte är något mer pluggande borde jag ju hinna. Skönt att prov & sånt är över, man kan äntligen slappna av. Nu som sagt ska jag börja avrunda inlägget, annars lär jag sitta här hela natten. Godnatt!


Två gamla bilder från en hoppkurs på Skutans Gård.


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: om jag har vägarna förbi där i sommar tänker jag verkligen göra det! Dock tror jag inte jag kommer ha det :( Men jag & mamma har pratat om att åka till Gotland och hälsa på Brisk!! :'D <3

2012-06-11 @ 08:38:12
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0