Imorgon!!!!

Hej på er! Är så trött så jag kommer snart att somna. Men kör på ett snabbt inlägg här nu på kvällskvisten. När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen och därefter valde jag kläder till skolavslutningen imorgon. Inget speciellt egentligen, men det blir ett par leggings, shorts & antingen ett linne eller en topp, har svårt att bestämma mig. Vi får se vad som passar bäst imorgon. Ska även våffla håret imorgon, fick låna min super snälla kusins våffeltång. Ja, som sagt skolavslutning imorgon, så galet taggad! Snart sommarlov, woohoooo! Ska gå och sova nu, imorgon ska man upp vid halv 8, så det är lika bra att jag stänger av. Får se om jag hinner uppdatera på morgonen. Annars blir det nog mer under dagen!


Amanda och Chivas idag, vill du att jag ska ta bort bilden så gör jag självklart det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0