Midsommarhelgen

I'm back! Har firat midsommar på min kusins landställe. Åkte i torsdags och kom hem idag, därför har det blivit lite dåligt med uppdateringen. Vi hade det skoj där borta! Gick ut i havet till knäna som var svinkallt, typ 14-15 grader. Inte dirket badtermperatur, men vi hade kul och fotade lite på utsikten & sådant. Har även fått lite färg också, wiho! Kameran hängde även med & jag fick fina bilder! Kom iaf hem idag och har inte hunnit göra så mycket förutom att ta det lugnt och laddat över bilderna från kameran till datorn. Ska även redigera bilder så det kommer upp så småning om.
 
Knåpade ihop en liten fräschare design, då jag nästan spydde på den jag hade innan. Haha, jag blir aldrig nöjd med mina designer, men denna jag har nu tyckte jag blev helt okej! Bättre eller sämre än den förra?
 Gamla
  
Nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0