Sommarlov!

Igår fick jag sommarlov! Galeeeet skönt! Sjukt nöjd över betygen också. Nästa termin är det nian, lite nervös inför det, men jag har ett helt sommarlov nu framför mig, gud så härligt! Hände mycket igår på samma dag. Träffade min kusin, åkte med henne och cyklade till Port 73 med min faster och farmor också. Vi kollade runt i lite affärer, käkade på Nancys också (om det nu stavas så?). Cyklade sedan hem och därför cykade vi till ICA och handlade lite mat, och sedan cyklade vi hem och käkade. Hon sov över hos mig igår, så vi slappade och åt Ben&Jerry's framför datorn.

Idag vaknade jag av att pappa väckte mig. Så jag är typ på dåligt humör och trött är man också. Haha, men efter man får sig i lite mat går det över. Fick iaf höra att Chivas inte kommer gå med på Pay and Jump den 29/6, så får se om jag kan ta någon annan häst. Idag blir det nog bara slapp och tillbringa dagen med min kusin Jennie och hennes bästa kompis. Nu ska jag fortsätta att vänta på att dom ska komma hit, hehe.


Kommentarer
Postat av: emma bergkvist

Frågestund på bloggen, fråga mycket nu!

2012-06-18 @ 22:02:19
URL: http://bleccans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0