Sveriges nationaldag.

Kändes skönt att vara ledig idag. Tog min tid till att möblera om mitt rum, vilket blev ett strålande resultat i slutändan. Det blev mycket snyggare, tror att jag kommer trivas mycket bättre så som det ser ut nu. Jag tycker att det är lite kul att ändra lite då och då. Jag tog det mest lugnt idag om man bortser från att jag har möblerat om mitt rum. Den här veckan har gått sjukt fort, det är torsdag redan imorgon. Har inget planerat imorgon, först skola, sen skulle jag egentligen gå på US-möte, men det blev inställt. Hoppas på att vi får sluta tidigare imorgon. Egentligen är det onödigt att vi har lektioner den här veckan. Hellre att vi skulle fått sommarlov idag eller nåt. Slutar på torsdag nästa vecka, så det är inte så långt kvar, jag överlever nog. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, nu ska jag sova!


Fixade nyss min bästaväns blogg, såhär blev det! Har inte fått veta än vad hon tycker om den, men jag hoppas att hon blir nöjd! :D
Hennes blogg - www.oskdos.blogg.se!


Kommentarer
Postat av: Maja

Den blev grym!! :D <3

2012-06-07 @ 07:32:45
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0