Veckoplanering

Måndag: Kort dag i skolan, därefter hoppgruppen på kvällen.

Tisdag: Kort dag i skolan, inget planerat.

Onsdag: Kort dag i skolan, ridning.

Torsdag: Skolavslutning, därefter sommarlov! :D :D :D

Korta skoldagar som sagt, skönt! På torsdag får jag även sommarlov, åååh taggaa! Vet dock inte vad jag ska göra i början av sommarlovet, därför har jag ingen planering inför fredagen och helgen. Inte bara glada nyheter utan har en dålig nyhet också.. Sista ridningen för mig den här terminen på onsdag.. Hur ska jag klara mig utan hästarna i sommar..? Har skrivit flera gånger att jag funderat på att skaffa medryttarhäst eller foderhäst, men det blir nog inte av, skulle ha planerat det tidigare isf :( Fast min sommar blir nog bra ändå, eller den MÅSTE ju bli bra! Hoppas bara att jag överlever, kommer bli så sjukt tomt utan ridningen.. :(

Nu ska jag ta tag i bloggen, fixa ny header och ja, det blir en liten renovering!

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Hihi bobsvamp :D

Han står på Grällsta Ridcenter nu, därifrån skutan hyrde honom <3

2012-06-10 @ 16:29:12
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0